پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
دانشجویان دانشگاه ملایر معتقدند شورای صنفی دانشگاه به جای رسیدگی به وضعیت دانشجویان به دنبال کارهای سیاسی است و از کارهای دانشجویان غافل شده است.

شعارسال: دانشجویان دانشگاه ملایر معتقدند شورای صنفی دانشگاه به جای رسیدگی به وضعیت دانشجویان به دنبال کارهای سیاسی است و از کارهای دانشجویان غافل شده است.

دانشجویان دختر دانشگاه ملایر نسبت به وضعیت بد غذای سلف دانشگاه در حرکتی جمعی از خوردن غذا صرف نظر کردند و ظرف های غذایشان را در حیاط دانشگاه چیدند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه ، گفت: متاسفانه وضعیت غذا در دانشگاه ملایر بسیار نامناسب است و این غذا قابل استفاده نیست؛ بارها دانشجویان به این موضوع اعتراض کرده اند؛ اما هیچ پاسخی در این زمینه دریافت نکرده اند به همین دلیل تصمیم گرفتند با اعتصاب و نخوردن غذا اعتراض خود را به وضعیت بد غذا نشان دهند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه شورای صنفی به جای رسیدگی به وضعیت رفاهی دانشجویان و حل مشکلات دانشجویان بیشتر درگیر مسائل و کارهای سیاسی شده است و کمتر به فکر مشکلات دانشجویان است.

این دانشجو ادامه داد: وضعیت غذای دانشگاه به شدت بد است و حتی معلوم نیست گوشت کبابی که در اختیار دانشجویان می گذارند چیست، زیرا هفته پیش کبابی که در دانشگاه ارائه شد، کاملا سبز بود و با وجود اعتراض های گسترده باز هم وضعیت غذا هیچ تغییری نکرد.

وی با اشاره به اینکه چند نفر از دانشجویان به خاطر اعتراض به شرایط بد غذا تهدید شده اند که به کمیته انضباطی فراخوانده می شوند گفت: البته هنوز کسی به کمیته انضباطی نرفته است؛ اما برخی دانشجویان برایشان پیامی آمده که در صورت اعتراض بیشتر به کمیته انضباطی فراخوانده می شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 672100، www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
متاسفانه این معضل تمام شوراهای صنفی است
که به جای مسایل رفاهی دانشجوها به دنبال کارهای سیاسی اند
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
همیشه هر اعتراضی در دانشگاه ها با زدن انگ سیاسی سریع سرکوب میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین