پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان در رابطه با مشکل دانشجویان این دانشگاه که در شکایت به وضعیت غذای دانشگاه اعتراض کرده بودند، گفت: مشکل دانشجویان پذیرفته شده است و شورای صنفی پیگیری آن است.

شعار سالحسین وطنی، مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس آیت الله خامنه ای گرگان در رابطه با مشکل دانشجویان این دانشگاه که در شکایت به وضعیت غذای دانشگاه اعتراض کرده بودند، گفت: مشکل دانشجویان پذیرفته شده است و شورای صنفی پیگیر آن است.

وطنی در رابطه با رسیدگی وضعیت این مشکل دانشجویان از سوی مسئولان دانشگاه که قرار بود طی یک جلسه مطرح شود، خاطرنشان کرد: مسئولان قول دادند که مشکل به زودی حل می‌شود و مشکل غذای روز گذشته دانشجویان برطرف شد و ۲ غذای که مورد علاقه دانشجویان نبود از سلف تغذیه حذف شد.

مسئول شواری صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به وظیفه شورای صنفی دانشجویان اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه شورای صنفی دانشجویی رسیدگی به مشکلات دانشجویان بر اساس حد و مرز است و همه مشکلات نیز با مذاکره با مسئولان دانشگاه قابل حل است.

این در حالی است که دانشجویان، این دانشگاه پیش از این نسبت به کیفیت غذا و حذف میان وعده اعتراض کرده‌اند، اما این اعتراض دانشجویان به صورت خودجوش انجام شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب:۶۸۰۹۳۷، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین