پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲
معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان گفت: هفته گذشته اولین مرحله از لیگ مناظره اندیشگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان با حضور دانشجویان بسیجی و انقلابی و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد.

شعار سال: ناصر قوامی در گفت‌وگوبا خبرنگار سیاسی فارس در همدان، با اشاره به برگزاری لیگ مناظرات دانشجویی در استان همدان، اظهار کرد: هفته گذشته اولین مرحله از لیگ مناظره اندیشگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان با حضور دانشجویان بسیجی و انقلابی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

وی افزود: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی هیأت‌های اندیشه‌ورز برای تبادل نظر و پیشبرد امور درهر مجموعهانقلابی، بسیج دانشجویی بر آن آمد تا این فرمان رهبری را اجرایی کند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: با این تصمیماز ابتدای سال 96 هیات‌های اندیشه‌ورز و اندیشگاه‌ها در حوزه‌های بسیج دانشجویی استان همدان با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

وی به گسترش این اندیشگاه‌ها در سطح استان همدان اشاره کرد و خاطرنشان کرد:در ادامه برنامه‌های بسیج دانشجویی این اندیشگاه‌ها تا سطح همه پایگاه‌های دانشجویی در سطح استان گسترش پیدا خواهد کرد.

به گزارش فارس، اولین دوره از مناظرت دانشجویی با محوریت موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پنج‌شنبه هفته گذشته و با حضور دانشجویان از سطح استان همدان برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 مهر 96، کدمطلب:13960717000237، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین