پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان مدعی شد به خاطر آمارهای گذشته رشد صددرصدی گردشگران به استان 36 درصد اعلام شده‎ است.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان مدعی شد به خاطر آمارهای گذشته رشد صددرصدی گردشگران به استان 36 درصد اعلام شده است.

سید امین قاسمی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهار کرد: امسال شاهد رشد چشمگیر مسافران نوروزی در استان بودیم که نزدیک به صددرصد افزایش یافته بودند اما به خاطر مشکل پایهای آمار گذشته، براساس آن‌ها رشد 36 درصدی را داشتیم.

وی اضافه کرد: این مهم به خاطر اقدامات خوب کیفی و گستردهای بود که انجام شد و از سالهای گذشته برتر و متفاوت بود.

قاسمی از تشکیل 35 جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در استان خبر داد و گفت: امسال از 27 اسفند 96 تا 17 فروردین جاری 714 هزار و 978 نفر شب در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدهاند که این آمار نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: بیش از سه میلیون و 792 هزار نفر از جاذبههای تاریخی و طبیعی استان بازدید کردهاند که رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه قلعه فلکالافلاک بیشترین آمار بازدیدکننده را در بین جاذبههای تاریخی و طبیعی استان به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته 124 هزار و 450 نفر از این بنای تاریخی ارزشمند بازدید کرد که این آمار امسال با افزایش بیش از 46 درصد به 181 هزار و 736 نفر رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397، کدخبر: 97012810379، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اگه همین مقدار رو هم بتونیم افزایش بدیم واقعا به امار جالبی در گردشگری استان دست پیدا میکنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین