پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
با حضور استاندار بوشهر اختتامیه بیست وششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روستای زائر عباسی دشتی برگزار شد.

شعار سالعبدالکریم گراوند استاندار بوشهر صبح جمعه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: برگزاری این جشنواره با نام شهدا اقدامی ارزشمند به شمار می ورد که از این حرکت بسیار زیبا تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: امروز امنیت، آرامش ، توسعه و آبادانی مدیون و مرهون از خودگذشتگی و ایثارگری شهدا هستیم.

گراوند ادامه داد: یکی از نقاط قوت این برنامه مشارکت مردم در برگزاری این دوره از مسابقات بوده است که جوانان این روستا همت کردند با نام شهدا یادواره ورزشی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در جهت حمایت از ورزشکاران این روستا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت و دستورات لازم نیز جهت دیوار کشی زمین ورزشی روستا صادر می شود.

لازم بذکر است بیست وششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روستای زائر عباسی با حضور هشت تیم از ۲۳ اسفند ماه برگزار شد که در پایان دو تیم مل گاودان و زائر عباسی به مرحله پایانی این دوره از مسابقات راه یافتند که در فینال نیز تیم فوتبال مل گاودان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در این مراسم فرماندار دشتی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کدمطلب:4270031، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
چقدر واقعا جامعه ما به این مراسمات فرهنگی نیاز داره؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین