پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۸۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
دانشجوی ملی پوش دامغانی با بیان اینکه مهمترین هدفم حضور در مسابقات بین‌المللی است گفت: مسئولان نگاه متفاوتی به ورزش بانوان به خصوص تیراندازی داشته باشند.

شعار سال: ورزش نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارد و در کنار ورزش کسب علوم و دانش منافاتی با آن ندارد و بسیاری از ورزشکارن علاوه بر ورزش حرفه‌ای در دانشگاهها مشغول کسب و فراگیری علم و دانش هستند.

این روز‌ها خبر خوشی از ورزشکاران استان سمنان در رشته‌های مختلف به گوش می‌رسد از دعوت به تیم ملی تا کسب سهمیه‌های مختلف. به همین منظور با یکی از بانوان ملی پوش شهرستان دامغان به گفت و گو نشسته ایم که که در کنار ورزش به تحصیل در رشته تربیت بدنی می پردازد.

مشروح گفت و‌گو با دانشجوی دامغانی:

خودتان را معرفی کنید

قدرت آبادی: فاطمه قدرت آبادی متولد سال ۱۳۷۶ در شهرستان دامغان هستم و درحال حاضر مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کنم.

 تا کنون چه رتبه‌هایی را کسب کرده اید؟

قدرت آبادی: مقام دوم مرحله دوم مسابقات آزاد سال ۹۵، مقام اول مرحله نهایی مسابقات آزاد سال ۹۵، مقام دوم مسابقات آزاد سال ۹۶، مقام دوم مرحله نهایی مسابقات آزاد سال ۹۶، مقام اول تیمی مسابقات آسیایی ژاپن ۲۰۱۷، مقام دوم انفرادی مسابقات لیگ و اول تیمی را در پرونده ورزشی خود دارم.

 درچه رشته‌های ورزشی فعالیت کرده اید؟

قدرت آبادی: بنده در سال‌های آغازین تکواندو کارمی کردم و به دلیل رشته‌ تحصیلی تربیت بدنی که تمامی رشته‌های ورزشی را در برمی گیرد تیراندازی را انتخاب کردم.

به چه دلیل تیراندازی را به عنوان رشته ورزشی خود انتخاب کرده اید؟

قدرت آبادی: تیراندازی با روحیات بنده بسیار سازگار است و با علاقه و عشق خاصی که به این ورزش دارم امیدوارم در میدان‌های ورزشی با توکل برخدا همیشه بدرخشم.

 عضو تیم ملی هستید؟ از چه سالی؟

قدرت آبادی: بله. از شهریور ماه سال جاری عضو تیم ملی تیراندازی بانوان در رده جوانان شدم.

 چه محدودیت هاو مشکلاتی در رشته تیراندازی وجود دارد؟

قدرت آبادی: از نظر بنده محدودیتی در این رشته وجود ندارد به طوری که کمبود تجهیزات از مشکلات اصلی این رشته است.

از مسئولین چه انتظاراتی دارید؟

قدرت آبادی: مهم‌ترین انتظار بنده از مسئولینی که در ورزش مسئولیتی دارند، این است که نگاه متفاوت و امیدوارکننده‌ای نسبت به ورزش بانوان به خصوص تیراندازی داشته تا بانوان استان سمنان بتوانند در میدان‌های ورزشی مختلف با اقتدار بدرخشند.

 درحال حاضر مشغول چه کاری هستید؟ برای آینده خود چه برنامه‌هایی را اندیشیده اید؟

قدرت آبادی: در این روز‌ها تنها بر روی تیراندازی تمرکز کرده ام و فعالیت دیگری ندارم. مهم‌ترین هدف بنده در آینده کسب سهمیه مسابقات ملی و بین المللی است.

امکانات ورزشی و باشگاهی رشته شما قابل قبول هست؟

قدرت آبادی: در حال حاضر امکانات ورزشی و باشگاهی قابل قبول است، ناگفته نماند با همکاری وتعامل مسئولین و ورزشکاران می‌تواند در آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

 خانواده چقدر از شما حمایت کرده اند؟

قدرت آبادی: حمایت‌های اصلی مانند حمایت‌های مالی و عاطفی و تشویق برای پیشرفت بیشتر را خانواده ام متحمل شده اند که جا دارد تشکر ویژه از پدر و مادرم کنم.

 بهترین خاطره‌ای که از دوران ورزشی خود دارید؟

قدرت آبادی: یکی از بهترین خاطراتم اولین حضور بنده در مسابقات آسیایی ژاپن ۲۰۱۷ بود که با بهترین رکورد در دوران ورزشی خود توانستم بهترین خاطرات را در ذهن خود و دیگران برجای بگذارم.

یک توصیه به افرادی که می‌خواهند تیراندازی را به عنوان رشته ورزشی خود انتخاب کنند؟

قدرت آبادی: توصیه بنده به همه‌ی افرادی که به تیراندازی علاقه دارند این است که حداقل یک بار به صورت اصولی این رشته را امتحان کنند به دلیل اینکه تیراندازی جزء رشته‌هایی است که سن و سال نمی‌شناسد و هرفرد با توجه به علاقه خود می‌تواند در این رشته موفق شود.

سخن آخر؟

جا دارد تشکر ویژه‌ای از مربی تیراندازی در شهرستان دامغان و مربی‌های تیم ملی که زحمت‌های زیادی برای بنده و دیگر ورزشکاران می‌کشند و ازمسئولین محترم که امیدوارم بیش از پیش به ورزش تیراندازی نگاه بیاندازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:۶۷۰۵۱۴، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین