پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۲۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ساعات کاری اساتید دانشگاه آزاد کم می‌شود و ساعات حضور آن‌ها به زودی به واحد‌های دانشگاه ابلاغ می‌شود.

شعارسال: امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ساعات موظفی اساتید دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های دولتی بیشتر است، گفت: ساعات کاری اساتید دانشگاه آزاد کم می‌شود و ساعات حضور آن‌ها به زودی به واحد‌های دانشگاه ابلاغ می‌شود، البته پیش‌نیاز‌ها باید رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید دانشگاه آزاد بر ارتقای کیفیت تاکید دارد، گفت: آمایش آموزش عالی در دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد، بر اساس این طرح مثلا رشته حقوق در یک استان به ۸ واحد و نه به همه واحدها، مهندسی مکانیک به ۱۰ واحد دیگر واگذار می‌شود، یعنی رشته‌ها توزیع می‌شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه طرح تعاون اساتید در این دانشگاه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی واحد‌های استانی موظفی اساتید پر نمی‌شود، در این طرح حکم اساتید دانشگاه آزاد هیأت علمی استان می‌شود و در مراکز دیگر موظفی‌شان پر می‌شود.

وی گفت: آیین‌نامه مقطع دکترا هم در راستای کیفی سازی تغییر کرده است، در آزمون جامع از سه تا موضوع درسی باید آزمون گرفت نه سه درس. یعنی در این رشته‌ها هر آنچه دانشجو در کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا خوانده را باید بداند و آزمون دهد، در آئین‌نامه دوره دکترا آزمون جامع قوی‌تر و تخصصی‌تر شده است. هر درسی را فقط یک استاد نباید سوال بدهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 28فروردین1397 ، کدخبر: 678739: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
خوب چرا اساتید دانشگاه با وجود این هجمه فرهنگی برای اثر گذاری فرهنگی اموزش داده نمیشن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین