پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۹۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
صید آبزیان در آبهای ایران توسط چینی‌ها تکذیب شدرئیس سازمان شیلات با تکذیب صید آبزیان توسط شناورهای چینی در آبهای ایران گفت: در حال حاضر تمام کشتی‌های صیادی فعال در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، متعلق به شرکت های ایرانی هستند.

شعار سال: شیلات با تکذیب صید آبزیان توسط شناورهای چینی در آبهای ایران گفت: در حال حاضر تمام کشتی‌های صیادی فعال در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، متعلق به شرکت های ایرانی هستند.

 حسن صالحی با اشاره به صیادی این شناورها فراتر از آب های سرزمینی کشور و در آب های مشترک ایران و عمان، تصریح کرد: این شناورها در اعماق ۳۰۰ متری، ماهیان سایز کوچک به نام میکتوفیده را صید می کنند و صید این ماهی با شناورهای کلاس لنج و قایق (صیادان سنتی) که جامعه بهره بردار سنتی را تشکیل می‌دهد امکان پذیر نیست بنابراین صید این شناورها با صید خرد صیادان کشور تداخل ندارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که از ۴۰ سال پیش، کشور صید این ماهیان را دنبال کرده اما هر بار به دلیلی این امر محقق نشده است،خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید، صید این ماهیان را شروع کردیم و تا پایان برنامه ششم باید به ۱۰۰ هزارتن برداشت برسیم تا ۲۰ هزارتن پودر ماهی تولید شود.

وی تاکید کرد: این شناورها در آب های مشترک ایران و عمان صیادی می کنند و در جاسک، قشم و بندرعباس فقط تخلیه ماهی انجام می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کدمطلب:۶۰۱۳۵۲، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
امیدوارم زیر میزی پشتش نبوده باشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
دیگه همین مونده بود که توسط چینی ها صید بشند این ها
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین