پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
مزیت حذف تلگرام از زبان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازیامیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی هدف از حذف پیام رسان‌های خارجی را حمایت از اقتصاد، فناوری و رشد کشور عنوان کرد.

شعار سال: امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی هدف از حذف پیام رسان‌های خارجی را حمایت از اقتصاد، فناوری و رشد کشور عنوان کرد.

چندی است که اخبار پیام رسان‌های داخلی و خارجی داغ و تبدیل به تیتر یک بسیاری از رسانه‌های سراسر دنیا شده است. در کشور ما ایران نیز این موضوع بسیار مورد اهمیت واقع شده و تقریبا تمام رسانه‌های خبری به‌ویژه سازمان صدا و سیما به طور اختصاصی به این مساله پرداخته‌اند.

در واقع دولت در تلاش است تا با اطلاع رسانی و آگاهی دهی به کاربران درخصوص دلایل جایگزینی پیام رسان‌های خارجی با نمونه داخلی آنها، هدف از حذف و فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی بیان کند. در این باره شبکه خبر گفتگویی را با امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی با عنوان کوچ کاربران به پیام رسان‌های داخلی به صورت زنده برگزار کرد.

طی مصاحبه معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی نکات مهمی را درخصوص پیام رسان‌های داخلی عنوان کرد و گفت: ممنوعيت استفاده از پيام رسان هاى خارجى باعث رشد پيام رسان های داخلى است.

او افزود: اگر متكی به پيام رسان های خارجی باشيم همواره كارگری برای فناوری و اقتصاد ديگران خواهيم بود. در واقع هدف از حذف پيام رسان های خارجی، حمايت از اقتصاد، فناوری و رشد كشور است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 29 فروردین 97، کدمطلب:۶۵۰۵۵۵۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
قطعا یکی از این مزیت ها میتونه هزینه کمتری باشه که مردم پرداخت خواهند کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین