پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
نایب رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس تاکید کرد: نمی‌توان مردم را مجبور به استفاده از یک پیام رسان کرد و اگر امروز می‌بینیم پیام‌های رسان‌های داخلی با اقبال مواجه نمی‌شوند علتش بی اطمینانی مردم است.

شعارسال :فاطمه سعیدی درباره این‌که آیا قبول دارید مردم نسبت به استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی بی اعتماد هستند، گفت: این حق مردم است که از کدام ابزار ارتباطی استفاده کنند و نمی‌توان این حق را از شهروندان سلب کرد. اینکه مردم را مجبور کنم از یک پیام رسان استفاده نکنند یا به عکس فقط حق داشته باشند از چند پیام رسان داخلی استفاده کنند با حقوق شهروندی آنها منافات دارد.

وی افزود: طبق قانون اساسی و مطابق فرمان هشت ماده‌ای حضرت امام بدون حکم قاضی و در موارد خاص هیچ کس اجازه شنود مکالمات مردم را ندارد. اینکه امروز می‌بینیم پیام‌رسان‌های داخلی با اقبال جدی مواجه نمی‌شوند علتش بی‌اطمینانی مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: بنابراین، به جای ایجاد انحصار برای پیام رسان‌های ایرانی باید اطمینان مردم را جلب کنیم، اگر عنصر اعتماد را از بین بردیم همان اتفاقی که برای صدا و سیما در این سال‌ها افتاد، برای پیام رسان‌های داخلی هم می افتد.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: امروز اگر می‌بینیم بخشی از مردم تحت تاثیر شبکه‌های فارسی زبان خارجی هستند به دلیل رفتار غلط خود ما و صدا و سیمای ما است. وگرنه چطور یک شبکه تلویزیونی با 100 کارمند می‌تواند یک دستگاه عریض و طویل به نام صدا و سیما را به حاشیه براند؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری – تحلیلی آفتاب، تاریخ انتشار: 22 دی 1396، کدخبر: ۵۰۱۵۹۳، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین