پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات سال 96 پزشک خانواده 2 هزار میلیارد تومان بود که امسال 50 درصد کاهش اعتبار دارد.
شعارسال: بهروز بنیادی در بردسکن اظهار کرد: این کاهش اعتبار به این معنی است که هرچه پزشک خانواده کار کند در قبال آن دولت هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

بنیادی افزود: شرط پرداخت اعتبار به پزشک خانواده با بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار نخست ارائه خدمات بوده و سپس پرداخت هزینه‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه کشور است.

وی در پاسخ به سوال در خصوص صندوق‌های اعتباری که هنوز دارای مشکل هستند، افزود: اتفاقات جدیدی ایجاد نشده است و همان مصوبات قبلی است که تا مبالغ 100 و 200 میلیون تومان به طلبکاران پرداخت شود بر جای خود هست اما مصوب شده مبالغ بالای 200 میلیون تومان هم در مسیر قرار گیرد و طبق آمار 90 درصد موارد انجام شده اما مشکل اصلی ما این است که مردم از نحوه رسیدگی به حساب‌ها ناراضی هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به کمبود بودجه‌های عمرانی نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و اظهار داشت: میزان اعتبارات کمتر شده است اما امیدواریم با توجه به افزایش قیمت نفت گشایشی شود و بتوانیم از این لحاظ قسمتی از کمبودهای اعتباری را تامین کنیم.

بنیادی از افزایش قیمت نفت هم خبر داد و افزود: درحال حاضر کمی فروش نفت بهتر شده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه علیرغم این کمبودها در حوزه طرح‌های روستایی و بهسازی مدارس کارهای خوبی در کشور انجام شده است، اظهار داشت: همه باید در سال حمایت از کالای ایرانی، در چرخه اقتصاد همراه و همگام با سیاست‌های دولت در راستای منویات رهبری حرکت کنیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار 31 فروردین 97، کدخبر:  13970131000150،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
برای چیزهایی که نیاز واقعی جامعه ست همیشه باید بودجه کم بیاریم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
وزارت بهداشت امیدواریم در تامین این بودجه ها به مشکل برنخورد چرا که این طرح روی جامعه به خوبی جواب داده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین