پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: برطرف کردن مشکلات زندانیان یکی از اولویت‌های کاری مراجع قضایی استان ایلام است.
شعار سال: رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: برطرف کردن مشکلات زندانیان یکی از اولویت‌های کاری مراجع قضایی استان ایلام است.

محمد رزم در حاشیه بازدید از سالن ملاقات چند منظوره و بند سلامت اردوگاه دالاب ایلام اظهار داشت: حقوق شهروندی زندانیان ایلام رعایت می‌شود.

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: به جهت بازدید و بررسی وضعیت رعایت حقوق شهروندی زندانیان در زندان‌های ایلام این بازدید صورت گرفته است.

وی گفت: حفظ کرامت انسانی و استانداردسازی برای اجرای فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی لازمه زندان است تا زندانی علاوه بر تحمل مجازات از شان و شخصیت و کرامت لازم برخوردار باشد.

رزم مجازات را تنبیهی دانست که بر شخص به علت جرم و یا قانون شکنی اعمال می‌شود و گفت: انگیزه مجازات کینه یا آرزوی تحمیل درد و رنج یا اذیت و آزار محض نیست بلکه مجازات برآمده از انجام شدن یک خظا است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در ادامه بیان کرد: برطرف کردن مشکلات زندانیان یکی از اولویت‌های کاری مراجع قضایی استان ایلام است و مجازات خصلتی اخلاقی است و باید از لحاظ اخلاقی هم توجیه پذیر باشد.

وی در ادامه پرشدن اوقات فراغت زندانیان با فعالیت‌های مثمرثمر و باز پرورانه را حائز اهمیت خواند و گفت: ایجاد منبع درآمد برای زندانیان با هدف تأمین نیاز مالی خانواده‌هایشان را عاملی تاثیرگذار در کاهش آسیب‌های رفتاری و زمینه‌ساز اصلاح و بازگشت سالم زندانی به جامعه است.

رزم بازدید مستمر قضات ناظر بر زندان و پیگیری پرونده‌های قضایی زندانیان را ضروی دانست و گفت: بازدید مستمر قضات ناظر بر زندان و پیگیری پرونده‌های قضایی زندانیان عامل احقاق حق و حقوق شهروندی است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام به امکانات رفاهی و توسعه زیرساخت‌ها اشاره و بیان کرد: بهبود فضای نگهداری زندانیان و استانداردسازی آن‌ها با هدف رعایت حقوق شهروندی مورد تاکید و آن چه مشاهده شد مظلوب و قابل تحسین است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1708133 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید سر و سامانی به بوروکراسی اداری در دادگستری و قوه قضاییه داده بشه تا بتونیم بهتر عدالت رو تحقق بخشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین