پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
بخشنامه چند ساعته سایپا بازار خودرو را بهم ریخته و قیمت ها ۳ تا ۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

شعارسال: اوضاع امروز بازار خرید و فروش خودرو با بخشنامه روز گذشته سایپا در خصوص افزایش قیمت محصولات پارس خودرو بهم ریخته است و کمتر معامله ای انجام می شود. هرچند سایپا چند ساعت بعد از ابلاغ بخشنامه افزایش قیمت ها را ملغی و اعلام کرد فعلاً تصمیمی برای افزایش قیمت ها ندارد اما همین تصمیم چند ساعته باعث شد تا قیمت خودرو 3 تا 4 میلیون تومان افزایش پیدا کند و هنوز هم خبری از کاهش قیمت ها نیست.

البته دیروز برخی که برای کسب سود و فروش خودرو در روزهای آینده آنهم با قیمت بالا اقدام کرده بودند امروز پشیمان بوده و در پی فروش خودروهای خریداری شده در بازار هستند اما مشتری در بازار نیست.

در بازار امروز ساندرو اتوماتیک با قیمت 62 میلیون تومان و ساندرو استپ وی با قیمت 69 میلیون و 500 هزار تومان بفروش می رسد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 3اردیبهشت1397 ، کدخبر: 771925: www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین