پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
سهراب بیاتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: میزان مصرف آب آشامیدنی در استان بوشهر از 70 میلیون و 500 هزار متر مکعب به 76 میلیون و 316 متر مکعب رسیده است.

شعار سال: سهراب بیاتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: میزان مصرف آب آشامیدنی در استان بوشهر از 70 میلیون و 500 هزار متر مکعب به 76 میلیون و 316 متر مکعب رسیده است.

وی اظهار کرد: آب آشامیدنی با مشکلات فراوانی از طریق 700 کیلومتر خط انتقال از استان های همجوار وارد شبکه آبرسانی استان بوشهر می شود که برای عبور از بحران کم‌ آبی و تنش آبی مدیریت مصرف باید در دستور کار مشترکان قرار گیرد.

بیاتی، با بیان اینکه تعرفه آب مصرفی شهرهای استان بوشهر نسبت به هزینه تمام شده بسیار پایین است گفت: برای تولید هر مترمکعب آب در استان بوشهر بیش از 30 هزار ریال هزینه می ‌شود که از مشترکان کمتر از هفت درصد آن دریافت می ‌شود.

وی افزود: بیش از 90 درصد آب مصرفی آشامیدنی استان بوشهر از سد کوثر و رودخانه شاهپور در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس تامین می‌ شود که بارش کم ذخیره آب این منابع را کاهش داده است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پارسال 76 میلیون و 316 هزار متر مکعب در بخش‌های خانگی، عمومی، آموزشی و اداری مصرف شد که 55 درصد آن مربوط به بخش خانگی است.

وی اضافه کرد: سال گذشته هشت هزار و 582 فقره انشعاب آب در استان بوشهر واگذار شد که نسبت به هشت هزار انشعاب سال 95 افزایش نشان می دهد.

بیاتی در باره تعویض کنتورهای فرسوده در شهرهای استان بوشهر اظهارکرد: پارسال نه هزار و 119 کنتور فرسوده در شهرهای این استان به صورت رایگان تعویض شده و با تامین اعتبار لازم کنتورهای فرسوده و معیوب شناسایی و امسال به صورت رایگان تعویض می ‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار 3 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 905941، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
خوب وقتی فرهنگسازی نمیکنیم نتیجش میشه غیر این به نظرتون؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین