پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
نمایندگان مجلس در جلسه علنی پارلمان با کلیات طرح تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند.

شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه (پنجم اردیبهشت‌ماه ۹۷)‌در جریان بررسی گزارش رد طرح یک‌فوریتی تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با کلیات طرح مذکور موافقت کردند.

بر اساس طرح تنظیم برخی مقررات مالی،‌اداری و پشتیبانی و در صورت تصویب جزئیات آن، شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت موظف می‌شوند یک درصد از کلیه درآمدهای حاصله خود را به خزانه واریز تا از محل ردیف خاصی که در بودجه لحاظ می‌شود، ‌علاوه بر بودجه سنواتی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد تا در توسعه عدالت آموزشی، ‌بهبود معیشت فرهنگیان، تأمین سرانه آموزشی و پرورشی و پرداخت مطالبات فرهنگیان هزینه شود.

گفتنی است این طرح با ۱۲۶ رأی موافق،‌ ۶۸ رأی مخالف و پنج رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر در جلسه به تصویب وکلای ملت رسید.

 علی لاریجانی رئیس مجلس پس از تصویب کلیات طرح ذکرشده اظهار داشت: این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش می‌رود تا اشکالات آن مرتفع شود تا برای جامعه فرهنگیان یک امر پایدار و مستمر باشد.

وی افزود: لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این طرح را با دقت بررسی کند تا مورد تصویب قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 5 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 13970205000270، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
این طرح میتونه نظم خاصی رو به امور مالی مرتبط با مدارس کشور بده ؛ امیدواریم سر انجام خوبی داشته باشه
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
وزارت اموزش و پرورش با این که یکی از پر کارمند ترین وزارت خانه های کشوره ولی بودجه مناسبی دریافت نمیکنه و باید مجلس به فکر باشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین