پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات سال ۹۶ فرهنگیان طی یکی دو روز آینده خبر داد.

شعارسال: مهرداد خان‌ماکو، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش، درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان و وعده‌ای که پیش از این برای تسویه حساب این معوقات در هفته معلم داده شده بود، اظهار کرد: باتوجه به رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، 63 درصد از کل دیون سال 96 تخصیص پیدا کرده است و به دنبال آن هستیم تا طی یکی دو روز آینده نقدینگی برای این تخصیص اعتبار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: کل دیون که از سال 96 به سال 97 منتقل شده 945 میلیارد تومان است که از این میزان 600 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و این مبلغ تخصیص پیدا کرده، صرفا مربوط به دیون سال گذشته است.

خان‌ماکو با اشاره به اینکه برای پرداخت مابقی معوقات از سال 96 هنوز زمانی مشخص نشده است، گفت: اما در حال پیگیری برای تخصیص اعتبار مابقی معوقات هستیم البته این موضوع را باید سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.

حق التدریس شاغلان در اولویت پرداختی‌ها هستند

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره اولویت پرداختی‌ها با توجه به تخصیص اعتبار انجام شده، گفت: حق‌التدریس شاغل، حق‌الزحمة مصححان امتحانات نهایی سال تحصیلی 95_96 و معلمان طرح خرید خدمات آموزشی مورد توجه است.

وی تصریح کرد: گروه‌های یاد شده اولویت اصلی را برای پرداخت معوقات دارند و پس از آن سایر معوقات باقیمانده از سال 96 را پرداخت می‌کنند.

گفتنی است؛ پیش از این علی اللهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتبیانی درباره زمان پرداخت معوقات معلمان از سال گذشته گفته بود باتوجه به مشکلات مالی بخشی از پرداختی‌ها به سال 97 منتقل شد و مقرر شده تا در هفته معلم این معوقات تسویه شوندف اکنون تخصیص اعتبار لازم صورت گرفته است و باید نقدینگی لازم فراهم شود تا فرهنگیان معوقات خود را دریافت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1397 ، کدخبر: 6522507: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین