پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
معاون پشتیبانی و توسعه وزیر آموزش و پرورش از پراخت بخش بیشتر معوقات سال ۹۷ در تاریخ ۵ فروردین جاری خبر داد.وی ادامه داد: از مبلغ ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار، ۴۳۰ میلیارد تومان وارد حساب‌های آموزش و پرورش شده است، اما به دلیل تعطیلی سیستم‌های ساتنا و پایا نتوانستیم آن را به استان‌ها ابلاغ کنیم.

شعار سال: علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سال مالی ۹۷ را در حالی به پایان رساندیم که بخشی از مطالبات سال ۹۶ شامل مطالبات نیروهای حق‌التدریس شاغل، نیروهای خرید خدمات و حق‌الزحمه امتحانات به عنوان آیتم‌های اصلی مطالبات پرسنلی پرداخت نشده است. خوشبختانه توانستیم بخش اصلی اعتبارات این موارد را کسب کنیم و این پول به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز شده است.

وی ادامه داد: از مبلغ ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار، ۴۳۰ میلیارد تومان وارد حساب‌های آموزش و پرورش شده است، اما به دلیل تعطیلی سیستم‌های ساتنا و پایا نتوانستیم آن را به استان‌ها ابلاغ کنیم.

الهیار ترکمن درباره زمان دقیق واریز مطالبات فوق به حساب پرسنل آموزش و پرورش گفت: از ۴ فروردین ۹۸ مبالغ به استان‌ها ابلاغ می‌شود و تا ۵ فروردین به حساب همکاران واریز خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رسا گیل تاریخ انتشار 31 فروردین 98، کد خبر:13278، www.rasagil.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین