پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۱۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
وزیر آموزش‌و پرورش از دریافت تنخواه از خزانه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

شعار سال: سید محمد بطحایی درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات فرهنگیان، گفت: بخشی از مطالبات فرهنگیان با تدابیر سازمان برنامه و بودجه در سال 96 پرداخت شد و بخشی از آن نیز در سال 97 پرداخت می‌شود.

وزیر آموزش‌و‌پرورش تصریح کرد: چنانچه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده؛ مقرر شد بخشی از مطالبات فرهنگیان که مربوط به پرسنل است، همچون سنوات قبل در آغاز سال یعنی اردیبهشت ماه از محل تنخواهی که از خزانه دریافت می‌شود، پرداخت شود که البته به حمایت دولت و مجلس در این مسیر نیازمندیم.

وی همچنین درباره میزان معوقات فرهنگیان که گفته می‌شود پنج هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: بستگی دارد این معوقات را چگونه تعریف کنیم.

وزیر آموزش‌و‌پرورش یادآور شد: در حال حاضر حدود هزار میلیارد تومان مربوط به معوقاتی است که از سال 96 به غیر از پاداش بازنشستگی باقی مانده و به سال 97 منتقل شده است و کسری اعتبارات سال 97 نیز حدود سه هزار میلیارد تومان خواهد بود ضمن اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 حدود سه هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده که بر این اساس معوقات فرهنگیان میزانی بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان است که مصمم هستیم به تدریج تمام آن را پرداخت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 23 فروردین 97، کد مطلب: 380329: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
معلمین مظلوم ترین قشر جامعه ما هست که همیشه تحت ظلم و کمبود درامد بودن و بعضا اون هارو مجبور به کم کاری اموزشی کرده
ا.ف75
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
با سلام آقای بطحایی وعده تاکی؟ شما را به خدا جرا در رابطه با پرداخت حقوق و حق الزحمه فرهنگیان نجیب به این شکل برخورد می شود؟ مگر معلم چه گناهی کرده است؟ سازمان برنامه و بودجه چه دشمنی با معلمان دارد؟ تورابه خدا یکبار برای همیشه این مشکل را حل کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین