پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
بعد از پیگیری های وزیر آموزش‌ و پرورش و تیم معاونت توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه، در نهایت بخشی از حق التدریس معلمان رسمی و حقوق سربازمعلمان واریز شد.

شعارسال :  بعد از پیگیری های وزیر آموزش‌ و پرورش و تیم معاونت توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در نهایت امروز بخشی از حق التدریس معلمان رسمی و حقوق سربازمعلمان واریز شد.

تعدادی از فرهنگیان  گفتند: ساعاتی پیش بخشی از حق التدریس آنها به حساب شان واریز شده است.

حق‌التدریس معلمان رسمی، حقوق سرباز معلمان، لباس خدمتگزاران، فوق‌العاده نوبت دوم مدیران مدارس، بخشی از بیمه تکمیلی کارکنان، بخشی از خرید خدمات و برون‌سپاری هنرستان‌ها، هزینه‌های جاری اداری ادارات کل از جمله مطالبات فرهنگیان است که تنها بخشی از آنها پرداخت شد.

فرهنگیان انتظار داشتند که مطالبات آنها قبل از عید پرداخت شود اما هیچ پولی تا پایان اسفند ماه به حساب فرهنگیان واریز نشد.

ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۹ اسفند ماه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «بابت پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس و خرید خدمت مازاد بر سقف قانونی، ۱۱۰ درصد تخصیص داده شده به آموزش وپرورش می بایست پرداخت می شد، لذا نیازمند انجام تمهیدات قانونی و نیز تامین منابع لازم بود. خوشبختانه این امر محقق شد و از سوی خزانه به بانک واریز و تا ساعات آتی به حساب فرهنگیان عزیز واریز می شود».

البته «تا ساعاتی آتی» حدود دو روزی طول کشید؛ علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش نیز همان روز درباره وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: «بعد از رایزنی با خزانه، عصر امروز تخصیص ۱۰۹.۱ درصد خزانه به آموزش و پرورش انجام شد. با توجه به این تخصیص، ۶۳۰ میلیارد تومان به حساب آموزش و پرورش واریز شد که فعلا این مبلغ امشب برای سه قلم از معوقات به حساب استانی بانک‌ها وارد می‌شود».

الهیار گفت: «این موارد شامل پرداخت حقوق سرباز معلمان به طور کامل تا اسفندماه، ۹ ماه اضافه کاری اداری و ۹ ماه حق التدریس است؛ برای پرداخت معوقات خرید خدمات آموزشی و حق الزحمه امتحانات کار‌های اداری انجام شده است و از ساعت ۲۴ روز دوم فروردین ۹۷ به حساب بانکی پرداخت می‌شود و بانک‌ها باید این مبلغ را به حساب مشمولان واریز کنند».


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1397، کدخبر: 13970102000797،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
لعنت به آدم دروغگو.
مغرض
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین