پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۳۱۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید اگرچه در جلسه کمیسیون متبوعش طرح تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدیس مورد اصلاحاتی قرار گرفت؛ اما برخی اعضا مخالف مفاد آن بودند.

شعارسال: فرهاد فلاحتی  با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و بررسی مجدد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی، گفت: براساس تغییرات صورت گرفته کلیه پیش‌دبستانی‌ها، نهضتی‌ها و تمام افراد مشغول در آموزش و پرورش که تاکنون جذب دولت نشده‌اند از طریق برگزاری آزمون استخدامی می‌توانند جذب آموزش و پرورش ‌شوند؛ تنظیم آیین‌نامه مربوط به این آزمون نیز برعهده این وزارتخانه قرار دارد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی افزود: این افراد پس از پذیرش در آزمون استخدامی باید یک دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان تحت تعلیم قرار گیرند سپس مسیر استخدامی آنان ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش کلیت این طرح را مورد بررسی قرار داد البته برخی از اعضای کمیسیون با اصل این طرح مخالفت کردند؛ ممکن است این طرح در صحن علنی مجلس دچار تغییراتی شده یا رد شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: از آنجایی که این طرح با قید فوریت مطرح شده است پس از تعطیلات خرداد ماه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد چراکه تاکید بر رسیدگی هرچه سریعتر این طرح است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1397 ، کدخبر: 384855: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
وزارت اموزش و پرورش نیازمند بودجه بیشتری از مجلسه چون نیروی کار خیلی زیادی زیرمجموعش هستن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین