پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۳۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به زمان پرداخت مطالبات مدیران و معاونان مدارس دو نوبته گفت: عمده‌ترین مطالبات ما در بخش پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۶ است.

شعار سالمحسن بهارلو در پاسخ به این پرسش که مدیران و معاونین مدارس دونوبته شهر تهران از عدم دریافت حق الزحمه نوبت دوم از فرودین سال گذشته تا به امروز خبر می‌دهند، مطالبات آنها چه زمانی پرداخت خواهد شد؟ اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پایان خرداد ماه مطالبات این گروه را که تعدادشان زیاد هم نیست پرداخت کنیم.

وی افزود: البته برای پرداخت مطالبات این افراد که رقم آن حدود 500 میلیون تومان است، اعتباری تخصیص نیافته است اما از محل نقدینگی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعتبار مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کنیم.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش شهر تهران درخصوص سایر مطالبات باقی‌مانده معلمان شهر تهران گفت: در بحث حق‌التدریس معلمان از سال 96 یک هفته و سال 97 دو ماه باقی مانده است همچنین حق‌الزحمه امتحانات نهایی خرداد و شهریور 96 باقی مانده است.

بهارلو تاکید کرد: عمده مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 است که تعداد این افراد در شهر تهران سه هزار و 130 نفر است و به 270 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات نیاز است و هنوز اعتباری تخصیص نیافته است و در تلاش هستند تا بخشی از اعتبار را تامین و پرداخت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 18خرداد 97، کدمطلب: 1744419، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین