پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۵۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
عضو هیئت رئیسه مجلس و عضو کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد کمیسیون متبوعش پیگیر اختصاص تسهیلات به فرهنگیان همچون کارمندان دیگر دستگاه‌ها است.

شعار سال: اسدالله عباسی با اشاره به عدم پرداخت پاداش پایان خدمت سال 96 کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش، گفت: بهتر بود زمان‌بندی قابل استنادی ازسوی مسئولان به فرهنگیان برای پرداخت پاداش پایان خدمت‌شان داده می‌شود و براساس همان زمان‌بندی نیز به مرور این پاداش به آن‌ها پرداخت می‌شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرهنگیان بر خلاف کارکنان دیگر سازمان‌ها از هیچ مزایا و تسهیلاتی برخوردار نیستند لذا روا نیست تنها پاداشی که به آنها تعلق می‌گیرد نیز با تاخیری چشمگیر به آن‌ها پرداخت شود.

وی همچنین تاکید کرد: در شرایط فعلی جامعه که تورم هر روز بیشتر از روز قبل می‌شود و ارزش پولی کاهش می‌یابد نباید حق فرهنگیان را با تاخیر به آن‌ها پرداخت کرد چراکه دیگر ارزش پولی خود را از دست داده و به کارشان نمی‌آید.

عباسی با بیان اینکه تامین مالی پاداش پایان خدمت سال 96 فرهنگیان وظیفه دولت است، گفت: کمیسیون آموزش مجلس علاوه بر پیگیری این مهم به منظور پرداخت هرچه سریع‌تر آن به دنبال اختصاص تسهیلات به فرهنگیان همچون کارمندان سازمان و وزارتخانه‌های دیگر است تا تبعیض میان آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها از میان رود.

وی با تاکید بر اینکه باید از مسئولان پرسید چرا علیرغم تصویب اعتبار آن پرداخت نمی‌شود، اضافه کرد: دولت و مجلس پیشنهادهایی به سازمان برنامه‌ و بودجه ارائه و پیگیری‌های لازم همچنان ادامه دارد، اما بدیهی است که تحقق این موضوع، با توجه به حجم اعتبار مورد نیاز که بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان است، مستلزم وجود نقدینگی و آمادگی خزانه‌داری کل کشور برای پرداخت آن است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار است معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این موضوع را در اولویت پیگیری قرار دهد و تلاش کنند این پاداش در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار بازنشستگان سال ۱۳۹۶ قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 26 خرداد 97، کد مطلب: 388815: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
بگو برای رودسر چکار کردید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین