پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ابلاغ آیین نامه استخدام نیروهای حق‌التدریس و نهضتی تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: با این حساب تکلیف ۳۰ هزار معلم حق‌التدریس و نهضتی مشخص خواهد شد.

شعار سال: سیدمحمدجواد ابطحی با اشاره به تدوین آیین‌نامه استخدام نیروهای حق‌التدریس و نهضتی در هیات دولت برابر مصوبه‌ای که مجلس داشت، گفت: کار تدوین آیین نامه اجرایی قانون استخدام نیروهای حق‌التدریس و نهضتی پس از بحث‌ها و بررسی‌های متعدد توسط آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی با نظارت دو نماینده مجلس انجام گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین جهت کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از معاون منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش برای بررسی علل تعلل در تصویب آیین نامه اجرایی دعوت و مباحثی در این خصوص دعوت کرد که مقرر شد دولت هرچه سریع‌تر نسبت به تصویب و اجرای آیین نامه اجرای قانون تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و نهضتی اقدام و نهایتا تا تیرماه این آیین نامه را به اجرا برسد.

وی اضافه کرد: در این قانون به استخدام معلمان حق‌التدریس و نهضتی پیش از مهرماه ۹۱ تاکید شده و این در حالی است که برخی از معلمان در تاریخ ۲۶ مهرماه ۹۱ به کار گرفته شده‌اند که در نشست کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مقرر شد تمامی کسانی که در این تاریخ جذب آموزش و پرورش شده‌اند، نیز مشمول قانون شوند تا به خاطر ۲۶ روز از این امتیاز قانونی محروم نشوند.

استخدام ۳۰ هزار معلم پس از سال‌ها بلاتکلیفی

ابطحی تصریح کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته با اجرای قانون مصوب مجلس حدود ۳۰ هزار نفر از نیروهای حق‌التدریس و نهضتی بالاخره پس از سال‌ها بلاتکلیفی به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته ممکن است این تعداد بیشتر یا کمتر شود چرا که نیروهایی که جذب آموزش و پرورش می‌شوند به صورت چند مرحله‌ای خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ای استخدام، تاریخ 3 تیر 98، کد مطلب: 362038:www.e-estekhdam.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین