پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۵۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
تعدادی از معلمان حق‌التدریس و خرید خدمت در حالی امروز در مقابل ساختمان آموزش و پرورش تجمع و شرایط استخدامی خود را مطالبه کردند که آموزش و پرورش با کمبود ۱۰۰ هزار معلم در سال جدید روبه‌رو است.

شعار سال:تعدادی از معلمان حق‌التدریس و خرید خدمت در حالی امروز در مقابل ساختمان آموزش و پرورش تجمع و شرایط استخدامی خود را مطالبه کردند که آموزش و پرورش با کمبود ۱۰۰ هزار معلم در سال جدید روبه‌رو است.

 پیش از ظهر امروز تعدادی از معلمان حق‌التدریس و خرید خدمت در اعتراض به تصویب قانون خرید خدمت در مقابل ساختمان اصلی وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

این معلمان سال‌هاست که در مناطق محروم به‌صورت حق‌التدریس مشغول به کار بوده و اکثر آن‌ها با توجه به سابقه خود از آموزش و پرورش انتظار دارند که شرایط استخدام آن‌ها به صورت دائم مهیا شود.

این گروه از معلمان حق‌التدریسی معتقدند که هیچ سازمان و ارگانی پاسخ آن‌ها را نداده و درآمدهایشان که به صورت حق‌التدریسی است کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد.

تجمع‌کنندگان در حالی برای چندمین بار در مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند که معتقد هستند استخدام در بدنه آموزش و پرورش حق آن‌هاست و باید شرایطی فراهم شود که بتوانند به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

اعتراض این معلمان در حالی بدون پاسخ مانده است که رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید را با کمبود ۱۰۰ هزار معلم شروع می‌کند و این درحالی است که قرار است آزمون استخدامی برای به‌کارگیری معلمان برگزار شود.

گفتنی است که این چندمین تجمعی است که معلمان حق‌التدریسی برای اعتراض به وضعیت خرید خدمت در ماه‌های گذشته انجام داده‌اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:13مرداد1398،کدخبر:408697،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین