پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۳۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت که تاکنون آزمون‌های سراسری برگزارشده در سطح کشور با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

شعار سال:کیانوش جهانپور از برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون‌های سراسری در روزهای اخیر در سراسر کشور خبر داد و گفت: هماهنگی دستگاه‌های مسئول ملی و استانی، نظارت موثر و پیشگیرانه همکاران بهداشتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همکاری داوطلبان، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری این آزمون‌ها را رقم زد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: گزارش مستندسازی همکاران ما از سراسر کشور حاکی است آزمون‌های سراسری مقاطع مختلف تحصیلی وزارت علوم و وزارت بهداشت بحمدالله در شرایطی ایمن، سالم و با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفاظتی انجام شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی ادامه داد: با توجه به همکاری بین‌بخشی موجود، انتظار می‌رود این روند با ضریب اطمینان و جدیت بیشتری در آزمون‌های آتی حفظ شده و حتی ارتقا یابد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:  17 مرداد 1399،کدخبر:99051712546،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین