پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۳۱۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
هیات دولت در جلسه امروز -یکشنبه- که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، آئین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

شعارسال: هیات دولت در جلسه امروز -یکشنبه- که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، آئین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه روز یکشنبه خود که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، آئین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

استخدام افراد مذکور در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران آب در استان خوزستان

هیات دولت در ادامه، با تخصیص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران های پیش‌آمده درخصوص آب در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در استان خوزستان و شور شدن آب رودخانه بهمنشیر به عنوان تنها منبع تأمین آب نخیلات و نیز خسارات وارده به کشاورزان در بخش های زراعی، باغی و نخیلات، موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال بابت پاجوش های تازه کشت شده و تولید نخیلات و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای میانکاری نخیلات (سبزی، صیفی، یونجه) به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص می یابد.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1398 ، کدخبر:83469359 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین