پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ممنوعیت کشت برنج در استان بخصوص درحاشیه زاینده‌رود، گفت: کشت سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد.
شعار سال: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ممنوعیت کشت برنج در استان بخصوص درحاشیه زاینده‌رود، گفت: کشت سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد.

حمیدرضا دانش اظهار کرد: کشت برنج در این استان ممنوع شده است و کشاورزانی که بخواهند از چاه کشاورزی برای آبیاری استفاده کنند، برق چاه مورد نظر قطع می شود. وی با اشاره به اینکه الگوی کشت در چهارمحال و بختیاری در حال تغییر است، افزود: بارش و منابع آب در سطح چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است و کشاورزی این استان را تحت تاثیر قرار داده است. دانش بیان کرد: در حال حاضر با تمهیدات انجام شده تلاش شده است که کشت گیاهان با نیاز آبی بالا از اولویت کشاورزان خارج شود و تلاش شود که گیاهان با نیاز آبی پایین کشت شود. معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گفت: کشت سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد. وی تصریح کرد: کشت ذرت رقم ۵۰۰ و ۶۰۰ به کشاورزان توصیه شده است تا مصرف آب برای کشت آن کاهش یابد. معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کشت گیاهان دارویی از جمله زعفران در سطح استان در حال فرهنگ سازی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021005870 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا بی منطقی هست که بیایم در استان های کم اب هم برنج کشت کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین