پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶
ارتش سوریه در پیشروی‌های خود در جنوب شهر دمشق و ریف شمالی استان حمص، چندمین بار تجهیزات و سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرد.

شعارسال: تجهیزات و تسلیحات صهیونیستی برای چندمین بار در انبار‌ها و مناطق تحت اشغال تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

نیرو‌های ارتش سوریه طی عملیات‌های اخیر خود در جنوب دمشق، این تجهیزات را در انبار‌های متعلق به گروه تروریستی داعش در محله‌های «القدم» و «الحجر الأسود» دمشق کشف کرده‌اند.

بر روی برخی از این تجهیزات و تسلیحات آرم و نشانه‌هایی به زبان عبری حک شده است که نشان می‌دهد این تجهیزات ساخت رژیم اسرائیل است.

از استان حمص نیز خبر می‌رسد، نیرو‌های امنیتی سوریه موفق شده‌اند کامیون‌های حامل سلاح‌های ساخت رژیم تل‌آویو را قبل از آنکه به دست تروریست‌ها در ریف شمال این استان کشف و ضبط کنند.

ارتش سوریه در ماه‌های گذشته نیز در عملیات پاکسازی شرق استان دیرالزور موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی از مقر‌ها و مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش شده بود .









سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 6520584: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین