پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
جلسه مشترک مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، کمیته فنی و کادر فنی باشگاه سپیدرود رشت شامگاه روز شنبه 15 اردیبهشت برگزار گردید.

شعارسال: جلسه مشترک مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، کمیته فنی و کادر فنی باشگاه سپیدرود رشت شامگاه روز شنبه 15 اردیبهشت برگزار گردید.

جواد تن زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در خصوص این جلسه گفت: مهم ترین بحث مطرح شده در این جلسه ، اراده باشگاه مبنی بر ادامه همکاری با علی کریمی بوده است که این مهم هم از سوی هیات مدیره و هم از سوی کمیته فنی تاکید شد.

وی افزود : همچنین بلافاصله پس از آن در جلسه دیگری که با حضور اعضای کمیته فنی و کادر فنی تشکیل گردید برنامه‌های علی کریمی مورد بررسی قرار گرفت که براساس صورتجلسه تنظیم شده با اکثریت بخش های برنامه از قبیل برگزاری اردوهای تدارکاتی مورد نظر سرمربی ، جذب بازیکنان داخلی مدنظر و ... موافقت صورت پذیرفت و محدوده بودجه باشگاه برای فصل آتی فقط برای بازیکنان و کادر فنی با افزایش چهل و پنج درصدی نسبت به سال گذشته به مبلغ یکصد میلیارد ریال نیز اعلام گردید.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت ادامه داد: یکی از نکات مورد اختلاف طرفین انتخاب مدیر رسانه ای و سرپرست تیم بوده است که باتوجه به تاکید کمیته فنی مبنی بر انتخاب ایشان از سوی باشگاه که در حیطه اختیارات مدیریت باشگاه می باشد با مخالفت جدی از سوی آقای کریمی مواجه گردید و نقطه چالشی جلسه مذکور بوده است و بدیهی است که هر دو پست در ساختار باشگاه بوده و دخالت در امور فنی محسوب نمی گردد، ضمن آنکه تاکید گردید که وظیفه کمیته فنی صرفا نظارت بر عملکرد کادر فنی باشگاه می باشد.

تن زاده با بیان اینکه همچنان بر اعتقاد خود نسبت به توانمندی های مربیگیری کریمی پایبند می باشد اظهار داشت :کریمی بلافاصله پس از حضور اینجانب بعنوان مالک باشگاه به سپیدرود وارد شدند و در طول چهار ماه همکاری با ایشان همواره حمایت خود را در همه مراحل اعلام نمودم و حتی با وجود برخی مخالفت هایی که در ابتدای ورود ایشان مطرح بود نیز ضمن حمایت قاطع و هموار کردن مسیر سعی در پیشبرد اهداف باشگاه داشته ایم و همواره مورد احترام مجموعه باشگاه بوده و هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1397 ، کدخبر: 13970216001528: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین