پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره آخرین شرایط این تیم و اختلافات به وجود آمده و همین طور پدید آمدن باشگاه سپیدرود گیلان به صحبت پرداخت.

شعار سال: مشکلات باشگاه سپیدرود رشت هنوز به پایان نرسیده و دو تیم مختلف با دو مالک و دو سرمربی جداگانه، کار خود را آغاز کرده و به تمرین می پردازند. در این باره پس از گذشت چند روز هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده تا به همین دلیل به سراغ مالک فعلی این باشگاه (بنا به رای اداره ورزش و جوانان استان) برویم و با او به صحبت بپردازیم.


جواد تن‌زاده درباره شرایط فعلی سپیدرود و وضعیت مالکیت آن گفت: باتوجه به تخلف محرز اداره ورزش استان گیلان و هیات فوتبال مبنی بر فروش مال غیر و تنظیم مبایعه نامه به خریداری دیگر از نظر قانونی جنبه کلاهبرداری داشته است. شکایتی علیه نامبردگان به دادسرای کیفری ارجاع شده است که طبق آن احضاریه ای برای خوانندگان صادر می شود ضمن آنکه به جز این موضوع در این راستا رویداد از طریق مراجع قضایی و نیز سازمان بازرسی کل کشور جهت ورود به این اتفاق مطرح گردیده و بناست تمامی اسناد و مدارک بررسی شود.


او ادامه داد: ضمنا باید به این موضوع اشاره کرد که عدم انطباق نام باشگاه سپیدرود رشت که تیمی لیگ برتری است به سپیدرود گیلان آن هم به صورت غیرقانونی توسط اداره ورزش استان و اجازه صدور پروانه آن در جهت عملکردی اشتباه زیرسوال است و این موضوع از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفته است.


مالک سرخ پوشان در ادامه به موضوع قرارداد با بازیکنان جدید پرداخت و در این باره گفت: اصرار هیات فوتبال استان گیلان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم سپیدرود گیلان به هیچ وجه مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته است و این موضوع در جلسه روز شنبه معاونت باشگاه سپیدرود رشت در کلاس آموزشی نقل و انتقالات هتل آکادمی مورد بررسی قرار گرفت و بناست که این موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد و کد ثبت نامه برای سپیدرود رشت بابت ثبت قرارداد بازیکنان در اختیار باشگاه قرار بگیرد.


تن زاده در پایان گفت: تلاش سپیدرود گیلان به هیچ کجا نرسید چراکه مسئولین سازمان لیگ نسبت به تخلف محرز هیات فوتبال کاملا آگاه هستند و رأی دادگاه اولی بر هر نامه و مکاتبه موجود است. ما در جهت اعطای نام سپیدرود رشت آماده پیشرفت و حرکت به سمت جلو هستیم و تمریناتمان را هم از روز یکشنبه استارت زدیم و مطمئنا با تمام قوا پا به مسابقات لیگ خواهیم گذاشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ورزش سه، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 1537179: www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین