پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۹۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
یک عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی از رسیدگی به علل افزایش قیمت نهاده‌ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

شعارسال: علی‌ اکبری ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، بیان کرد: دستور اصلی کمیسیون امروز نامه‌ای بود که چند تن از نمایندگان استان کرمان در خصوص محصولات صیفی‌جات مازاد تهیه کرده بودند و با توجه به حضور مسئولان وزارت کشاورزی در بخش تعاون و توسعه، به بررسی چگونگی خرید و میزان خرید این محصولات پرداخت.

نماینده مردم شیراز در مجلس، ادامه داد: در ادامه نیز بحث افزایش قیمت نهاده‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. متاسفانه قیمت نهاده‌ها به دلیل برخی از ناهماهنگی‌ها افزایش پیدا کرده است. ستاد تنظیم بازار باید نظارت بیشتری را در این زمینه اعمال کند.

وی افزود: واردکنندگان نهاده‌ها نباید زیادخواه باشند چرا که آنها حداقل سه ماه قبل و قبل از تغییر نرخ ارز سفارش داده‌اند و امروز محموله به گمرک رسیده است اما آنها حاضر به تخلیه نیستند. در این صورت بازار دچار کمبود شده و خود به خود قیمت نهاده‌ها افزایش می‌یابد. ستاد تنظیم بازار باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگروفود نیوز، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1397 ، کدخبر: - : www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
معلوم نیست این افزایش قیمت ها تا کجا می خواهد پیش برود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین