پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۰
اسد ضمن نمایش خواندن ادعای غربی‌ها درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی خاطر نشان کرد که هر کس به صورت غیر قانونی وارد سوریه شود، دشمن این کشور است.
شعارسال: بشار اسد رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که انگلیس، فرانسه و آمریکا به همراه عربستان، قطر و ترکیه با حمایت خود از تروریست‌ها مسئول جنگ در سوریه هستند.

اسد ادعا‌های غرب درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را یک نمایش سطح پایین قلمداد کرد که کشور‌های حامی تروریسم، پس از شکست تروریست‌ها و از دست دادن یکی از برگه‌های اصلی خود، آن را برای حمله به ارتش سوریه آماده کردند.

وی در گفتگو با روزنامه «کاتیمرنی» یونان خاطر نشان کرد، سوریه با تروریست‌هایی می‌جنگد که ارتش رژیم‌های ترکیه، آمریکا و عربستان هستند.

رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که پس از مبارزه با تروریست‌ها و به دست گیری هر چه بیشتر مناطق، باید با هر متجاوز و ارتشی مبارزه کرد؛ چه این ارتش ترکیه‌ای باشد یا فرانسوی و تا زمانی «که به صورت غیر قانونی وارد سوریه شوند، دشمنان ما هستند».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 20 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 684097 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
این ها از همان ابتدا از توسط این کشور ها تغذیه میشدند و سلاح میگرفتند
ا.ح75
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
تا پیروزی کامل مردم و دولت سوریه چیزی باقی نمونده ؛ امیدواریم همه این ها نابود بشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
عجیبه که انگ تروریست بودن به ترکیه هم داره می خوره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین