پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶
معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: امسال مبلغ یک میلیارد و 400 میلیارد تومان باید پرداخت شود تا 300 هزار واحد مسکونی که خدمات زیربنایی آن تامین نشده است تحویل داده شود.

شعارسال: احمد اصغری مهرآبادی امروز در سلماس اظهار داشت: از مجموع دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر که از سال 86 آغاز شده، تا به امروز تقریبا کار ساخت این مساکن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: قسمت بسیار جزئی از واحد مساکن مهر باقی مانده که امسال قطعا به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: مطلب اصلی که در دست پیگیری قرار گرفته بحث تحویل و اسکان این واحدها برای مردم است که متاسفانه در گذشته بعضی از واحدهای مسکونی بدون تکمیل خدمات زیربنایی، تحویل مردم داده شده است.

وی بیان کرد: در این رابطه در بخشنامه که برای سراسر کشور ارسال شده، هیچ واحد مسکونی بدون آب، برق ، گاز، فاضلاب و محوطه سازی اجازه واگذاری ندارد.

اصغری افزود: برای تحویل واحدهای نیمه کاره نیازمند اعتبارات دولتی بوده و مبلغ 11 هزار میلیارد تومان در کارگروهی که در ریاست جمهوری تشکیل شده و جهت تامین مدرسه، مسجد، کلانتری، مراکز درمانی، آب، برق، فاضلاب و محوطه سازی به تایید رسیده است.

وی گفت: امسال از این مبلغ، یک میلیارد و 400 میلیارد تومان باید پرداخت شود تا 300 هزار واحد مسکونی که خدمات زیربنایی آن تامین نشده را تحویل دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970221000128، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین