پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه ملکی‌کردن واحدهای ۹۹ساله با قیمت مناسب و اقساط پنج ساله خبر داد و گفت: برای کمک به اتمام مسکن مهر درخواست دریافت وام ۱۰۰۰میلیارد تومانی را از محل وصولی مسکن مهر به بانک مسکن ارائه کرده‌ایم.

شعار سال: سعید غفوری در نشست خبری اظهار کرد: تاکنون 25 هزار واحد مسکن مهر تحویل و در برخی جاها روند ساخت تسریع شده است.

وی تصریح کرد: در فاز هشت خیلی از محلات که در حال شکل‌گیری است، از جمله سبلان، سهند، تفتان که پروژه‌های مسکن مهر به‌خوبی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به این‌که رویکرد شرکت عمران ارائه اطلاعات شفاف بوده است، افزود: امسال در مرحله اول حدود یک ماه پیش بسته 105 میلیارد تومانی از زمین‌های قابل تهاتر ارائه شده تا رانتی در این زمینه به‌وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تأکید براین‌که "هرآنچه از زمین، واحدهای تجاری و... داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم تا پروژه‌های مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شوند"، گفت: 2333 واحد آماده تحویل در همه فازهای پردیس داریم که روند تحویل آنها در حال انجام است بدون این‌که مراسم افتتاح را برای آنها برگزار کنیم.

غفوری بیان کرد: حدود 2754 واحد دیگر به واحدهای آماده تحویل اضافه می‌شود که حوالی هفته دولت (شهریور امسال) افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به آماده‌سازی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر فاز نه قدیم، گفت: حدود 900 واحد آماده تحویل مربوط به این فاز است.

وی تأمین منابع مالی برای عملیات محوطه‌سازی، آماده‌سازی و تأمین انشعابات را پیش‌نیاز تحقق این برنامه اعلام کرد و افزود: سه مدرسه در فاز هشت و دو باب مرکز محله نیز همزمان با واحدها به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که قبل از افتتاح 5000 واحد از رسانه‌ها برای تهیه گزارش دعوت به‌عمل می‌آید در پاسخ به این پرسش مبنی بر این‌که برای اتمام مسکن مهر پردیس چه‌میزان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: انتهای سال 96 عدد 2584 میلیارد تومان را برای اتمام مسکن مهر اعلام کردیم، اما به‌دلیل موارد ویژه این روزها برای اتمام مسکن مهر پردیس 5000 میلیارد تومان نیاز است.

غفوری با اشاره به این‌که درخواست وام 1000 میلیارد تومانی از محل پرداختی تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن ارائه شده است،‌ افزود: تضامین مورد نیاز را به بانک ارائه می‌کنیم، در صورت عملیاتی شدن این درخواست بخش زیادی از مشکلات مسکن مهر پردیس برطرف خواهد شد.

وی از بازپرداخت دوساله این وام خبر داد و با اشاره به ملکی‌کردن مساکن مهر، گفت: شرایط ما برای این کار ویژه و خاص برای مالکان است؛‌ حدود یک هفته است که اعداد استخراج شده و کار از محله سبلان فاز هشت این کار آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: معادل 30 درصد از قیمت هر قطعه برای ملکی‌شدن در نظر گرفته شده و روی این عدد 30 درصد 40 درصد تخفیف اعمال می‌شود. در مجموع 50 درصد مبلغ مورد نظر که کار کارشناسی روی آن انجام شده نقدی و 50 درصد مابقی در اقساط پنج ساله دریافت می‌شود.

وی تأکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی برای متقاضیان مسکن مهر نخواهیم داشت و در صورت تأمین منابع مالی 5000 میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس سال آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ابتدای این نشست با تبریک روز خبرنگار گفت: طی دو سالی که در شرکت عمران پردیس بوده‌ام رسانه‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند. نوع نگاه تحلیلی ــ انتقادی در حال شکل‌گیری در رسانه‌های کشور است. امیدوارم هر قدمی که خبرنگاران برمی‌دارند برای روشن شدن مطالب و پیشبرد کار مردم باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 1800957:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین