پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸
معاون سیاسی فرماندار شهرستان مهران از بسته شدن مرز بین‌المللی این شهرستان در روز شنبه 22 اردیبهشت خبر داد.

شعار سال: مجید زرگوشی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مقامات کشور عراق به دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور تمامی گذرگاه های مرزی ورودی به این کشور را بسته اند و کسانی که قصد تردد از طریق مرز بین المللی مهران دارند برنامه سفر خود را به گونه ای تنظیم کنند که با این روز تلاقی پیدا نکند.

زرگوشی افزود: مرز بین المللی مهران از ساعت 24 روز گذشته ۲۱ اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 23 اردیبهشت بسته خواهد بود و هیچگونه تردد بین 2 کشور اعم از تردد زائران و فعالیت های تجاری، اقتصادی در مدت یاد شده صورت نخواهد گرفت.

وی عنوان کرد: انتخابات پارلمانی عراق امروز شنبه 22 اردیبهشت در حال برگزاری و انتخابات پارلمانی عراق در استان ایلام در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در 2 شهر ایلام و دهلران برگزار شد که بیش از یک هزار و 500 واجد شرایط رای گیری در انتخابات پارلمانی عراق شرکت کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 97، کدمطلب:621687، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین