پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کتاب «امام خمینی و جمال عبدالناصر»، نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خسروشاهی منتشر شد.

شعار سال: کتاب «امام خمینی و جمال عبدالناصر» به کوشش حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خسروشاهی، پژوهشگر، از سوی انتشارات اطلاعات منتشر شده است. خسروشاهی در این کتاب با برشمردن حوادث و رویدادهای منجر به پیروزی انقلاب اسلامی نوع ارتباط و تأثیر و تأثر مرتبط با آن در مصر را ترسیم کرده است.

در پایگاه اطلاع‌رسانی خسروشاهی درباره این کتاب آمده است: تحریف تاریخ، وارونه جلوه دادن حقایق، جعل اخبار و نشر اکاذیب، یک توطئه ریشه دار در عرصۀ تاریخ معاصر ایران است. دشمنان اسلام و ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره کوشیده اند که با چاپ و نشر کتاب‌ها و مقالات بی‌شمار، حقایق تاریخی را، در مورد پیروزی انقلاب و عوامل آن، به طور وارونه منعکس نمایند و افکار عمومی مردم ایران را از ماهیت و حقایق امر، دور نگه دارند.

رژیم پهلوی پس از قیام عمومی مردم ایران در 15 خرداد سال 42 تلاش کرد که این قیام را به تحریکات بیگانگان منسوب بدارد تا بتواند قتل عام مردم را در نزد اربابان خود موجه جلوه دهد و از استمرار قیام مردم جلوگیری به عمل آورد.

دریافت کمک مالی از مصر، در دوره ریاست جمال عبدالناصر، یکی از این اتهامات رژیم بود که بعدها با استناد به کتاب یک عنصر امنیتی وابسته به رژیم مصر، شیوع یافت و متأسفانه، این ادعای کذب، بدون هیچ تحقق و بررسی، از طرف دیگر دشمنان انقلاب هم تکرار گردید.

این کتاب با حضور عینی مؤلف در قاهره و کوشش مستمر و پژوهش مستند، حقایق تاریخ را در این رابطه، روشن می‌سازد. کتاب نخست به زبان عربی و به هنگام اقامت مؤلف در قاهره چاپ و منتشر شده و اینک ترجمه فارسی آن در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

این اثر به قیمت 130 هزار ریال از سوی انتشارات اطلاعات منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 27 اسفند 1394، کد مطلب: 1027446: آدرس سایت: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین