پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
سید محمد غرضی با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت در سال ۱۳۹۴ گفت:اگر بخواهم نمره‌ای به عملکرد اقتصادی دولت در سال گذشته بدهم، آن نمره قطعا زیر ۱۰خواهد بود.

شعار سال: سید محمد غرضی وزیر اسبق ارتباطات و کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت در سال 1394 گفت: عملکرد اقتصادی دولت در راستای عملکرد اقتصادی دولت‌های گذشته است و من دولت را به بدنه می‌شناسم.

وی افزود: بدنه هزینه ایجاد می‌کند و درآمد هم کسب نمی‌کند و رأس را که دولت‌ باشد مامور جمع آوری پول برای هزینه‌های خود می‌کند.

وزیر اسبق ارتباطات با بیان اینکه تا این روش‌ها عوض نشود شرایط دولت‌ها تغییر نمی‌کند اظهار داشت: هزینه‌های دولت یازدهم بیشتر از دولت‌های قبل شده و مسئولیت‌های وسیع‌تری را بر عهده گرفته است.

غرضی با اشاره به قطع یارانه تعداد زیادی از شهروندان عنوان کرد: دولت اگر می‌خواهد هزینه‌های خودش را کم کند، همه‌ی این کم کردن هزینه‌ها باید در یک راستا باشد نه اینکه بخشی را کم کند و به بخش دیگری اضافه کند. کارهایی مثل همین قطع کردن یارانه برخی از هموطنان موجب از بین رفتن وجهه دولت در جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید هزینه‌هایی جاری خود را کم کند اظهار داشت: اگر بخواهم نمره‌ای به عملکرد اقتصادی دولت در سال 94 بدهم، آن نمره قطعا زیر 10خواهد بود.

وزیر اسبق ارتباطات با اشاره به امیدواری دولت برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور در سال آینده گفت: به فرض اینکه دولت بتواند در سال آینده درآمد‌های بیشتری هم داشته باشد ولی در مقابل این درآمدها، طلبکاران خفته بسیاری دارد که اجازه نمی‌دهد دولت خیلی موفق باشد.

غرضی با بیان اینکه شاید دولت بتواند در سیستم داخلی خودش به توفیقاتی دست پیدا کند اما در جامعه اثر آنچنانی را شاهد نخواهیم بود عنوان کرد: اظهارات  معاون اول ریاست جمهوری هم در همین خصوص بود که آقای جهانگیری گفت مردم انتظار ارزانی را نداشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 27 اسفند 1394، کد مطلب: 1030423: آدرس سایت: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین