پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس از رد طرح ساماندهی کولبران در کمیسیون متبوعش خبر داد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، 23 اردیبهشت) این کمیسیون، اظهار داشت: بررسی طرح ساماندهی کولبران با حضور مسئولان نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و طراحان طرح در دستور کار نشست امروز اعضای کمیسیون صنایع مجلس قرار داشت.

وی با بیان اینکه پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان، طرح ساماندهی کولبران به رأی اعضای کمیسیون گذاشته شد، افزود: این طرح با رأی اکثریت اعضای کمیسیون رد شد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توضیح دلایل مخالفان طرح ساماندهی کولبران، گفت: مخالفان معتقد بودند که طرح ساماندهی کولبران نباید به یک قانون تبدیل شود، چرا که با تصویب این طرح، به نوعی قاچاق کالا در کشور نهادینه می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مخالف این طرح عنوان می‌کردند که باید برای کولبران چاره‌ دیگری، غیر از طرح اندیشیده شود، زیرا با این طرح رفته‌رفته قاچاق کالا به کشور سازمان یافته می‌شود، لذا نمی‌توان این طرح را به یک قانون دائمی و مؤثر تبدیل کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 23 اردیبهشت 97، کد مطلب: 609049: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
چرا چنین طرح خوبی در مجلس ما باید بغو بشه ؛ انتظاراتمون از این مجلس بیشتر از این ها بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین