پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
علیرضا تابش گفت: بالغ‌بر 5 هزار میلیارد تومان وام بلاعوض به مردم کرمانشاه پرداخت‌شده است تا بتوانند منازل مسکونی خود را بازسازی و تعمیر کنند.

شعار سالعلیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه 5000 میلیارد تومان وام بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی مردم کرمانشاه پرداخت شده است گفت:50 درصد از ظرفیت استان‌ها درگیر پروژه‌های ساخت و بازسازی مسکن مردم کرمانشاه است و بالغ‌بر 5 هزار میلیارد تومان وام بلاعوض به مردم کرمانشاه پرداخت‌شده است تا بتوانند منازل مسکونی خود را بازسازی و تعمیر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:طرح خیرین مسکن‌ساز یکی از طرح‌های موفق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.تاکنون در سراسر کشور بالغ‌بر 15 هزار واحد مسکونی تکمیل‌شده است و به نیازمندان و محرومان تحویل داده‌شده است.

وی اعطای تسهیلات به خانواده‌هایی که دارای دو معلول و یا بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های مهم بنیاد مسکن برشمرد و افزود: 10 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی در کشور وجود دارد که مشکل مسکن دارند و رفع مشکل مسکن این خانواده در اولویت دغدغه‌های بنیاد مسکن است.

تابش با اشاره به بازسازی واحدهای تخریب‌شده در کرمانشاه عنوان کرد:باید در بازه زمانی 18 ماهه این پروژه‌ها تکمیل شود و عناصر دولتی نیز باید با توجه به سفارش‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در این عرصه مشارکت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب:۶۵۲۸۱۳۶، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
کرمانشاه در این زلزله آسیب های بسیاری رو دیده بود به خودش ، روند بازسازی خیلی خوب داره پیش میره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین