پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
بهزاد پاکزاد اظهار داشت:‌ در ماه مبارک رمضان قیمت مرغ افزایش نمی یابد و احتمال می رود از چهارم و پنجم ماه رمضان به بعد شاهد کاهش قیمت مرغ باشیم.
شعار سال: دبیر انجمن مرغداران اصفهان گفت: قیمت مرغ طی دو روز گذشته کاهش یافته است و به کیلویی هفت هزار تومان رسیده است.

بهزاد پاکزاد اظهار داشت:‌ در ماه مبارک رمضان قیمت مرغ افزایش نمی یابد و احتمال می رود از چهارم و پنجم ماه رمضان به بعد شاهد کاهش قیمت مرغ باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در تولید و عرضه مرغ به بازار در اصفهان نخواهیم داشت، بیان داشت: در صورتی که قیمت نهاده های مرغ مثل ذرت و سویا گران شود اما تغییری در قیمت مرغ صورت نگیرد به طور قطع شاهد تعطیل شدن و خارج شدن مرغداری ها در حوزه تولید مرغ خواهیم بود.

* مرغداری های اصفهان با نصف ظرفیت فعالیت می کنند

دبیر انجمن مرغداران اصفهان اعلام کرد: هم اکنون مرغداری ها با نصف ظرفیت خود در حال تولید هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به خواسته های فعالان حوزه پرورش مرغ گوشتی توجه کنند، اعلام کرد: اگر نرخ گذاری مرغ به دست تولید کنندگان بود به طور قطع با یک ثبات قیمتی مواجه می شدیم.

پاکزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر مرغداری ها با یک نوبت جوجه ریزی اقدام به تولید مرغ می کنند، گفت: به هیچ عنوان نمی توان جایگزینی برای مرغ پیدا کرد و بوقلمون یا گوشت قرمز و ماهی شاید در یک دوره ای از سوی مردم مصرف شود اما همیشه مرغ جزو پروتئین هایی بوده که در سبد خانوار جای داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4300177 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
امیدواریم این روند کاهشی خودش رو همینطور طی کنه ؛ هنوز هم قیمت بالایی رو داره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین