پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه به موضوع راهیان نور برای حفظ دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است و علاوه بر این می‌تواند به انتقال فرهنگ جبهه و ایثار و شهادت کمک کند.

شعارسال: حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توضیح داد:‌ این مطلب را مقام معظم رهبری در سال‌های پیشین نیز اشاره کرده بودند، از همین رو همه باید در راستای تحقق بخشیدن به فرمان مقام معظم رهبری در سال 95 قدم‌های مثبتی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه در راستای اقتصاد مقاومتی کارهایی انجام شده است اما کافی نبوده است. به همین دلیل مقام معظم رهبری امسال را مزین به این نام کردند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: یکی از الزامات تحقق شعار سال 95 آن است که اقتصاد باید مردمی باشد و از دولتی شدن آن پرهیز کنیم. بانک‌های کشور باید وارد میدان بشوند و به مجموعه های کشور کمک کنند. سومین الزام نیز این است که از اسراف بپرهیزیم و درهمه محیط های خانوادگی، اجتماعی و اداری به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: چهارمین الزام نیز این است که تولید ملی را رشد و افزایش بدهیم. البته در این راستا باید به مفهوم کیفیت بخشیدن نیز توجه خاص داشته باشیم. پنجمین ضرورت این است که فرهنگ مصرف تولید داخلی را در کشور نهادینه کنیم و به دنبال مارک‌های خارجی نگردیم . ششمین الزام در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری این است که دولتیان و مجلسیات تلاش کنند وابستگی به نفت کاهش یابد چرا که یکی از توطئه‌های شوم در صد سال گذشته همین وابستگی به نفت بوده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم که در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس به سر می‌برد در رابطه با راهیان نور نیز گفت:‌ مجموعه راهیان دور یک سرمایه است که باید از آن استفاده کنیم و همواره مردم در آن حضور یابند. توجه به موضوع راهیان نور برای حفظ دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است و علاوه بر این می‌تواند به انتقال فرهنگ جبهه و ایثار و شهادت کمک کند. این مهم است که خانواده ها از برکات راهیان نور که یکی از سرمایه های انقلاب است در نوروز استفاده کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ یکشنبه 1 فروردین 1395، کد مطلب: 95010100064، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین