پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه امسال شاهد آثار تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم بود گفت: امسال شاهد رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود و منابع کشور از خارج به داخل کشور بر خواهد گشت.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: اقدامات خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: هر هفته ستاد اقتصاد مقاومتی زیر نظر معاون اول ریاست جمهوری تشکیل شده است.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه تولید داخلی در سال 94 با مشکل روبرو بوده است گفت: خرید محصولات داخلی یک موضوع فرهنگی است و باید با شیوه های فرهنگی مردم را به خرید کالاهای تولید داخل راغب کرد.

وی اظهار کرد: کالاهای وارداتی به کشور به دلیل ایجاد رقابت بین واحدهای تولید کننده است تا روز به روز کیفیت کالاهای تولیدی داخلی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: حمایت ما از دولت براساس خط و خط بازی نیست بلکه خدمت به مردم را اصل اساسی برای حمایت از دولت ها می دانیم.

آیت الله سید یحیی جعفری به حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: همواره باید در کشور زمینه ای فراهم شود تا خدمت رسانی به مردم روز به روز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: مردم باید اقتصاد مقاومتی را لمس کنند و این امر در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت به خوبی درک شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید مزایا و نتایج حاصل از تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی و با شفافیت در جامعه مطرح شود.

استاندار کرمان نیز در این دیدار مهمترین موانع در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی را بروکراسی اداری و وجود قوانین مزاحم دانست و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی فصل الخطاب عملکرد مدیران است.

علیرضا رزم حسینی افزود: استان کرمان آماده توسعه روز افزون بر اساس موازین اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: در چارچوب اقتصاد مقاومتی، ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید جلوی نهادینه شدن فقر و احساس بدبختی بین مردم محروم را بگیریم.

استاندار کرمان افزود: در سال 95 به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی نیز یک مدل و الگو در استان کرمان ارائه خواهد شد.

وی توسعه و پیشرفت را حق مردم دانست و گفت: براساس سیاست های دولت تدبیر و امید، استان کرمان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز از سال جدید با حضور در منزل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با آیت الله سید یحیی جعفری دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی نیز در این دیدار حضور داشتند.

معاون اول رئیس جمهوری که شامگاه شنبه در سفر غیررسمی وارد کرمان شد یکشنبه در ساعات آغازین پس از تحویل سال نو در سرای سالمندان کرمان حضور یافت.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395، کد مطلب: 82008635 (5238626):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین