پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم توسعه و توجه مناطق آزاد کشور اظهار کرد:استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای توسعه اقتصادی کشور یکی از جهت‌گیری‌های اقتصاد مقاومتی است.

شعار سال: اسحاق جهانگیری که سه شنبه در جریان سفر یک روز به استان هرمزگان وارد جزیره کیش شد، با تاکید بر لزوم توسعه صنعت دریایی در کشور اظهار کرد: ایران در زمینه صنعت دریایی از مزیت‌های بسیاری برخوردار است در همین راستا توسعه صنعت دریایی ایران یکی از کارهای مهمی است که باید همواره در دستور کار دولت قرار داشته باشد که بر همین اساس در سفر امروز در هفدهمین همایش صنایع دریایی حضور پیدا خواهم کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اهمیت مناطق آزاد گفت: در اقتصاد مقاومتی یکی از جهت‌گیری‌های مهم، استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای توسعه اقتصادی کشور است. سفر امروز فرصتی فراهم کرد که هم در ارتباط با منطقه آزاد کیش و جزایر اطراف آن و در مورد کل مناطق آزاد در جریان مسائل و موانع پیش روی آنها قرار بگیرم و در جلسه مشترک با مدیران آنها به گفت‌وگو بپردازم.

جهانگیری در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: امیدوارم که روز به روز انسجام و وحدت ملت ایران و اهالی شیعه و سنی بیشتر شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار 1 دی 1394، کد مطلب: 94100100083: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین