پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر روز دوشنبه از شرکت دانش بنیان «همانند ساز بافت» جزیره کیش ،فعال در ساخت بافت های طبیعی بدن به وسیله کشت سلول ها و مهندسی بافت و تصفیه خانه 10 هزار متر مکعبی جزیره کیش بازدید کرد.

شعارسال: شرکت همانند ساز بافت کیش تنها تولید کننده صنعتی بیوایمپلنت ها می باشد، بیوایمپلنت ها تجهیزات کاشتنی در بدن است که سبب رفع نقص اندام ها و ارگان ها می شود.

منشأ این بیوایمپلنت ها بافت های اهدا کنندگان می باشد که در شرکت همانندساز بافت کیش با عملیات کشت سلول و مهندسی بافت آماده می شود تا در بدن فرد نیازمند قرار گیرد. این شرکت انحصاری در غرب آسیا علاوه بر این که سبب صرفه جویی ماهانه ارزی 500 هزار دلار می شود تاکنون به 370 هزار بیمار خدمات ارائه کرده است و دارنده بالاترین استانداردهای تخصصی داخلی و خارجی در این زمینه می باشد.

همچنین این شرکت با دارا بودن 120 پرسنل متخصص از اصیل ترین شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت می باشد که به عنوان ارائه توانمندی علمی خویش، صادرات موردی به خارج از کشور نیز دارد اما به علت نیاز روزافزون داخلی عمده تولیدات به مصرف داخل می رسد.

محصولات این شرکت از سال 1387 به جامعه متخصصین جراحان ارتوپدی، دندان پزشکی و سایر گروه های تخصصی ارائه شده است.

**بازدید رییس جمهور از تصفیه خانه 10 هزار متر مکعبی جزیره کیش

رییس جمهوری همچنین از تصفیه خانه ده هزار متر مکعبی جزیره کیش بازدید کرد.

در جریان این بازدید که وزیر نیرو نیز حضور داشت یکی از مجریان و مدیران این طرح گزارشی را از عملکرد این تصفیه خانه و نقش آن در بهبود وضعیت محیط زیست جزیره کیش ارائه کرد.

در این گزارش اعلام شد که با کمک این تصفیه خانه، عملاً نه تنها هیچ فاضلابی وارد دریا نمی شود بلکه ضمن صرفه جویی چندین میلیارد تومانی، آب های تصفیه شده نیز برای گسترش فضای سبز جزیره کیش مورد استفاده قرار می گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2فروردین1395، کدخبر: 82009210: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
بازم کیش. بازم فراموشی قشم بزرگ و سایر جزایر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین