پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، در یک تماس تلفنی با همتای بلژیکی خود انفجارهای تروریستی بروکسل را محکوم و با دولت و ملت بلژیک و خانواده‌های قربانیان این عملیاتهای تروریستی ابراز همدردی کرد.

شعار سال: وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی تاکید کرد: «تروریسم و افراط گرائی یک معضل جهانی و مبارزه با آن نیازمند اقدام جهانی است.»

پیشتر حسین جابری انصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه، نیز انفجارهای تروریستی امروز بروکسل را محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت بلژیک ابراز همدردی کرد.

جابری انصاری افزود: «تکرار عملیات های تروریستی در نقاط مختلف جهان، نشان دهنده تهدید مشترک تروریسم و افراط گرائی برای همه جهانیان و ضرورت رویارویی و برخورد یکپارچه و همه جانبه با این پدیده شوم و کانون های پشتیبانی سیاسی و عقیدتی و مالی از آن است».

روز گذشته 2 انفجار انتحاری در فرودگاه بروکسل و یک انفجار دیگر در متروی این شهر نزدیک نهادهای اتحادیه اروپا رخ داد. در پی این انفجارها 34 نفر کشته و بیش از 90 نفر نیز زخمی شدند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1395، کد مطلب: 1032687:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین