پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب گردشگری جنگ و دفاع مقدس در حرکت کاروان‌های راهیان نور تقویت شده و توسعه می‌یابد.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران رسانه‌ها، هدف از سفر خود به استان خوزستان را پیوستن به مجموعه عظیم راهیان نور به‌عنوان بخش مهمی از گردشگری جنگ و دفاع مقدس عنوان کرد.

سلطانی‌فر با بیان تأکیدات رهبر معظم انقلاب افزود: تلاش داریم که رونق این حرکت مقدس را بیش از قبل کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور قرار است در این سفر از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان در دهلاویه، هویزه و جزیره مینو بازدید کند.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در این رابطه محمدحسن طالبیان ــ معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ناصر چرخ‌ساز ــ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز در این سفر سلطانی‌فر ــ معاون رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1395، کد مطلب: 1032494:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین