پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر وظیفه سنگین این جمعیت در حوزه امداد رسانی گفت: کاهش یکهزار میلیارد ریالی سازمان امداد ونجات تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.
شعارسال:

ناصر چرخساز  با اشاره به حادثه خیز بودن کشور گفت: 31 حادثه از 41 حادثه و بلایای طبیعی در ایران اتفاق می افتد و جمعیت هلال احمر در صف اول امدادرسانی در زمان بروز این حوادث است.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات و دانش امدادی برای عملکرد مطلوب باید به روز باشد، افزود: برای مدرن و به روز شدن تجهیزات امداد و نجات و دانش آن باید هزینه کنیم و این درحالیست که کاهش بودجه امدادی کشور از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری مشکل ساز خواهد شد.

معاون جمعیت هلال احمر درباره بودجه هفت هزار میلیارد ریالی این جمعیت در سال 94 نیز یادآور شد: متاسفانه با وجودی که این بودجه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید اما به دلیل مشکلات مالی دولت در سال گذشته، حتی ریالی از آن پرداخت نشد.

چرخساز افزود: در حالی دولت بودجه امدادی - سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر - سال 95 کشور را پنج هزار میلیارد ریال تعیین کرده بود که مجلس شورای اسلامی یکهزار میلیارد ریال از محل این اعتبارات را به هوانیروز اختصاص داد که در مجموع بودجه امدادی هلال احمر را به چهار هزار میلیارد ریال رساند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 4 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 82045682: آدرس سایت: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
به جایه اینکه تو این بهبوهه که حوادث طبیعی داره روز به روز بیشتر میشه افزایش بودجه بدن تازه کمش کردن چه وعضشه؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین