پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
نمایندگان مردم در خانه ملت، با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز و اورهال نمودن بالگردهای هوانیروز و هواپیماهای C۱۳۰ موافقت کردند.

شعارسال: نمایندگان در نشست علنی روز يکشنبه، 29 فروردین مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای جزئیات لایحه بودجه 95 کل کشور با پیشنهادی نسبت به الحاق بند الف به تبصره 13 این لایحه موافقت کردند.

براین اساس سیدمحمدباقر عبادی که به عنوان پیشنهاد دهنده الحاق این بند سخن گفت افزود: در بحث زلزله بم هوانیروز کمک خوبی به زلزله زدگان داشت همچنین در فاجعه رودبار و سیل اخیر در استان های کشور کمک رسانی خوبی صورت گرفت این در حالی است که اعتبارات مناسبی برای آن دیده نشده است.

گفتنی است نمایندگان در نهایت با 132 رأی موافق، 32رأی مخالف و 9رأی ممتنع از مجموع 194نماینده حاضر در صحن با این پیشنهاد موافقت کردند.

براساس این پیشنهاد دولت مکلف است جهت تجهیز و اورهال نمودن بالگردهای هوانیروز و هواپیماهای C130 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که همیشه جزء اولین گروه های امداد و نجات در حوادث غیر مترقبه کشور بوده از محل بند الف تبصره 13 (کمک به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران) مبلغ یکهزار میلیارد ریال معادل 100 میلیارد تومان کسر و به ذیل ردیف بودجه ای 8-111200 هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مزید گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاريخ انتشار: 29 فروردین 1395، کد خبر: 159458، www. mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین