پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور حقوق شهروندی گفت: طرح تعیین شرایط برای ازدواج دختران بدون اذن پدر، تنها از سوی یک نماینده مجلس طرح شده و باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
شعار سال: دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور حقوق شهروندی گفت: طرح تعیین شرایط برای ازدواج دختران بدون اذن پدر، تنها از سوی یک نماینده مجلس طرح شده و باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور حقوق شهروندی در خصوص طرح عنوان شده مجلس شورای اسلامی مبنی بر تجویز ازدواج دختران رشیده بدون اذن پدر اظهار کرد: این طرح را خانم‌ زرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرده است که فراکسیون زنان بعد از آن اعلام کرد و از طرف این فراکسیون نبوده است.

مولاوردی توضیح داد: در صحبت‌هایی که با خانم زرآبادی انجام شد، ایشان گفتند که این طرح کاملاو در همه ابعاد کارشناسی بررسی و کارشناسی شده است؛ حتی اعلام کردند که برای طرح آن، مشورت‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح برای ازدواج دختران بدون اذن پدر چند شرط و ملاک مشخص شده است، گفت: داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد،‌ دارا بودن حداکثر سن 28 سال و وجود سابقه 5 سال سابقه بیمه از جمله شرایطی است که در این طرح مشخص و مطرح شده است اما باید منتظر ماند تا این طرح به صحن برود و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

مولاوردی افزود: باید دید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص این طرح چه صحبت‌هایی عنوان می‌شود و چه تصمیم‌گیری‌هایی اتخاذ می‌شود کما اینکه این طرح فقط پیشنهاد و نظر یک نماینده است و این شرط و شروط ها باید در کمیسیون‌ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد اما به هرحال، چون از سوی یک نماینده مجلس طرح شده، باید در صحن رسیدگی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاداسلامی، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1397، کدخبر: 391682 ،www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
واقعا داریم به کجا میریم؟ یه موقع صحبت مردن در مورد این ها شوخی بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین