پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
صبح امروز طی مراسمی با حضور بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار البرز و جمعی از مسئولان، ۶ پایگاه اورژانس هوایی کشور در تهران، سمنان، گرگان، گناباد و ایرانشهر و البرز راه اندازی شد.
شعارسال:صبح امروز طی مراسمی با حضور بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار البرز و جمعی از مسئولان، ۶ پایگاه اورژانس هوایی کشور در تهران، سمنان، گرگان، گناباد و ایرانشهر و البرز راه اندازی شد.

صبح شنبه با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و محمدعلی نجفی استاندار البرز در مجموعه فرودگاه پیام، این ۶ پایگاه هوایی کشور همزمان در البرز ، تهران، سمنان، گرگان، گناباد و ایرانشهر راه اندازی و از بالگردهای جدید آن رونمایی شد.

این بالگردها از پیشرفته ترین بالگردهای هوایی با اتاق آی سی یو هوایی و با ظرفیت ۸ نفر به همراه خلبان می باشد و برای اولین بار در کشور مخصوص حمل بیمار در طول پرواز برای امداد رسانی به آسیب دیدگان جاده‌ای و برون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برانکارد تخصصی برای بیماران ، دستگاه‌های مخصوص احیا بیمار نیز از ویژگی های این بالگردهای هوایی است.

این بالگردها متعلق به شرکت هواپیمایی ایرباس است که طی دو سال گذشته وارد کشور شده است و دو فروند دیگر نیز در آستانه ورود به کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 5 خرداد 97، کد خبر: 711036 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
سیستم های ایران برای امداد و نجات خیلی داره پیشرفته تر از گذشته میشه شکر خدا
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین